Directie en Raad van Toezicht
De Raad van Toezicht bestaat uit 6 leden. Gezamenlijk houden zij toezicht op de directeur, de realisatie van onze doelen en de algemene gang van zaken binnen de organisatie.
Alle leden doen dit belangeloos, zij ontvangen géén vergoeding voor hun werk. Nieuwe leden worden op basis van hun specifieke deskundigheid benoemd door de Raad zelf voor een periode van 4 jaar, met de mogelijkheid tot herbenoeming voor een tweede termijn.
In onze statuten vindt u wat de verantwoordelijkheden en taken zijn van onze Raad van Toezicht. Zodra er een vacature ontstaat binnen de Raad van Toezicht, zullen wij dit middels een vacature op onze website kenbaar maken. Hierin kunt u ook het profiel van de gewenste kandidaat terug vinden.
Samenstelling van de Raad van Toezicht
- Mw. E.A.C. Ubbens – Marketing, Communicatie
en Fondsenwerving en a.i. voorzitter - Mw. N. Tromp, MSc,PhD – Wetenschappelijk Onderzoek
- Dhr. Drs. V. van Slingerland, RA EMITA EMA – Financië
- Dhr. Dr. M.Gidado – Volksgezondheid en ziektebestrijdingsprogramma’s
- Dhr. E. de Cooker – HRM en Governance